לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Slayer Comma The


סתם כי בא לי לדבר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

בית וגן





אז שוב הגיעה העת לחפש דירה חדשה, כלומר ישנה, והפעם לרגל מעבר מתל אביב לנתניה. אפשר לומר שבשנים האחרונות אני חיה ברוטציה בין נתניה לתל אביב. תחילה שנתיים בפרישמן, הכי מרכז תל אביב, אח"כ שנתיים בנתניה כי רציתי לשכור בלי שותפה, ואז שוב שנתיים בדרום תל אביב מסיבה משמחת מאוד. ועכשיו, לאחר שהשכירות בתל אביב (4,000 ש"ח = שכירות + ועד בית) הכניעה באופן סופי את בן זוגי ואותי כאחד, הבנו כי אין ברירה וצריך לחסוך, ושגם לא יזיק להתקרב לאמא שלי מפאת תוכניות ילודה כאלה ואחרות. ומכיוון שמבין שנינו אני הנתנייתית, כמובן שרוב מלאכת החיפוש מוטלת עלי ואמא שלי, יתברך שמה, מלווה אותי ברצון לראות כל דירה ודירה.

 

כמובן שהדבר המתסכל ביותר בחיפוש דירה בימינו הוא המחירים המגוכחים. אז נכון, נתניה היא לא תל אביב, אך היא עדיין עיר חוף שמושכת אליה צרפתים ושאר מיני טפילים בימות הקיץ, שלרוע מזלי היא בדיוק התקופה שבה מסתיים החוזה שלי מדי שנה. הצרפתים כמובן לא מסתפקים בבתי מלון ולכן שוכרים או קונים כל חלקה טובה ומקפיצים את המחירים, ולנו נתיני הממלכה העניים נותר רק לנבור בשאריות שעקב הביקוש האדיר מחירן מרקיע שחקים בצורה בלתי פרופורציונלית בעליל. הא לכם דוגמה: על דירה בת 3 חדרים בקריית נורדאו, שכונה לא מלהיבה כלל בדרום נתניה, בעלי הדירות מעזים לדרוש 3000 שקל. ואם הייתם רואים את מצב הדירות, הייתם מבינים שסימן V ליד הקטגוריה "משופצת" ביד2 הוא בחזקת סימן X. במרכז העיר המצב גרוע עוד יותר. לכאורה גם שם דורשים 3000 ש"ח עבור 3 חדרים, אלא שלא טורחים לציין ש-3 חדרים הם בעצם 2.5 וש-2.5 הם בעצם 2 חדרים עם מרפסת. ולא, בעלי דירות יקרים, כשהמרפסת היא ה"חצי חדר", אתם לא יכולים לכתוב שהדירה כוללת גם מרפסת וגם חצי חדר!!!

 

ותאמינו או לא, על אף המחירים הלא שפויים בתל אביב, הארנונה שם זולה יחסית. נתניה היא עיר שידועה לשמצה בתחום הארנונה. ישנן דירות של 2.5 חדרים שבהן הארנונה היא 600 ש"ח! והן לא יותר גדולות מהדירה הנוכחית שלנו בת"א שבה הארנונה היא 330 ש"ח בלבד. וכך דירה של 3000 הופכת בקלות לדירה של 3300. ומה עושים? מתפשרים על פחות או ממשיכים לחיות מעל הפופיק.

 

אז אחלו לי בהצלחה בהמשך החיפושים, אתמול ראיתי דירה חביבה אך קטנה, שתאלץ אותנו לעשות לא מעט ויתורים. אני ממשיכה לחפש בינתיים כי על אף שאותה דירה היתה מאוד שמורה ומנוצלת היטב, אני עוד לא מוכנה נפשית לוותר על כל היתרונות של הדירה הקודמת. אעדכן שוב כשתימצא הכלה...

 

ועד אז, ציטוט כדרכי בקודש:

 

Anya: Uh, see, this house, just sitting here, doing nothing, um, by itself costs money.

 

Dawn: So, what do we do?

 

Buffy: Easy. We burn the house to the ground and collect the insurance. Plus, fire? Pretty. (blank stares) You guys, I'm kidding. Okay, it's, it's bills, it's money. It's pieces of paper sent by bureaucrats that we've never even met. It's not like it's the end of the world. Which is too bad, you know, 'cause that, I'm really good at.

 

 

נכתב על ידי Slayer Comma The , 7/6/2011 07:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Slayer Comma The ב-7/6/2011 22:59
 





כינוי:  Slayer Comma The

בת: 47




5,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSlayer Comma The אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Slayer Comma The ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)