לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אני רוצה לחזור


החלטתי שאני רוצה לחזור לכתוב פה. אז בואו נראה אם אני אצליח לכתוב בקביעיות כמו פעם. כרגע אני מרגיש קצת חלוד, אז אולי הפוסט הזה לא יזרום כמו שצריך. מה גם שלא כתבתי משהו ארוך כזה בעברית כבר די הרבה זמן אז זה גורם לי לחשוב יותר בעברית כי בעיקרון אני בקושי חושב או מדבר בעברית, בגלל שאין לי ממש עם מי. אבל עכשיו ידידה ישראלית משגנחאי עברה לפה, היא לומדת באוניברסיטה אחרת ונראה לי שנפגש רק מידי פעם, אבל עדיין, זה יותר עברית מהכלום שהיה עד עכשיו. עוד סיבה שאני רוצה לחזור לכתוב היא כי לא יצא לי לדבר עם הפסיכולוגית שלי מינואר, אז המקום הזה הוא סוג של פריקה בשבילי אני מניח.


עכשיו, מה עשיתי עם עצמי בזמן האחרון. בינואר התחיל הסמסטר אביב ולקחתי 5 קורסים {18 קרידטים, שזה גם המספר של השעות בשבוע שלמדתי, והם מצפים שנשקיע לפחות 3 שעות בשבוע על שיעורי בית לכל קורס}. רציתי להתאבד. הייתי הרבה בדיכאון, ודי הרגשתי שאין לי אף אחד. לכן, החלטתי לקחת את זה קצת יותר באיזי ואת שנה שלישית אני אעשה בשנתיים, הסמסטר הזה לקחתי 4 קורסים תודה רבה.


כשנגמר הסמסטר צילמתי סרט קצר. הנה הטריילר. {זה הסרט שדיברתי עליו בפוסט הקודם} אולי אני אעלה את הסרט לאינטרנט מתישהו. אולי לא.


ואז נסעתי לשנגחאי. המורה שלי לאומנות אירגנה תערוכה לכל מי שהמשיך באומנות, וגם שנה 12, השכבה של אחות שלי. היו דברים נחמדים. אני הצגתי את הסרט החדש שלי, ואת האופרת סבון ואת 5


זה היה סוג של קלוז'ר, קלטתי כמה אני לא מתגעגע לשכבה שלי.. וכמה שאני שמח פה בקנדה. אני עושה דברים שאני נהנה מהם, יש לי חברים טובים, ובכלליות אולי הכי טוב שהיה לי אי פעם.


אחרי שנגחאי, נסעתי לארץ. בכלליות היה די משעמם. למדתי נהיגה, ובקושי פגשתי חברים כי הם רוב הזמן בצבא, והבנתי שאין לי ממש סיבה לשבת על מטוסים 20 שעות רק בשביל לבוא לארץ כדי לפגוש אנשים. חוץ ממשפחה וידידה אחת אני לא מתגעגע לאנשים בארץ.


עכשיו, לפני איזה 3 שבועות חזרתי לוונקובר וכמעט אין אף אחד {כי כמעט אף אחד לא באמת מוונקובר}. אבל עוד שבוע חוזרים ללמוד ואני ממש מצפה לזה, יש לי קורסים מעניינים {אני מקווה שהם באמת יהיו מעניינים}. וגם ביום שבת כנראה נצלם סצנת אקשן {קיבלתי השראה אחרי שראיתי את הסרט הגאוני סקוט פילגרם נגד העולם}. ואני כותב תסריט עכשיו לסרט רומנטי, לא יודע אם אני אצלם את זה או לא. אם כן נצלם את זה באזור קריסמס כנראה. הסיפור מבוסס על פנטזיה שלי.


וגם, בזמן הטיול צילמתי הרבה תמונות {בעיקרון הייתי אמור לצלם כל יום}.


אני מקווה שנתראה בקרוב, ואם אני אחזור אני מבטיח לחזור לשים תמונה בסוף כל פוסט כמו בעבר. =]
נכתב על ידי , 1/9/2010 04:11   בקטגוריות ישראל, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, שנגחאי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss. me ב-8/9/2010 14:40



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)