לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילד (טוב או רע?) ירושלים...


הגיגים, מחשבות וסיפורים מזמנם של זקני העיר ... WTF ??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

שיחה אירוטית או: הקדמה (בתקווה) לזיון אטומי.


זה התחיל, קשה להאמין, בטינדר. קשה להאמין כי בישראל טינדר לא ממש עובד כפי שתוכנן ועובד בחו"ל - להיכרויות מזדמנות. אחרי שצי'טטנו קצת שם השתדרגנו לוואטסטפ. יום למחרת, למעשה בלילה למחרת תפסתי את עצמי חם, חרמן, מיואש ומשועמם ב-2 לפנות בוקר - השעות הכי טובות ביממה מבחינתי.
די מהר השיחה גלשה, בזכותי והיא שיתפה פעולה, לפסים מיניים. די מהר עברנו להקלטות קוליות בהן תיארתי לה בקול בס עמום מה הייתי עושה לה אם הייתה כעת לידי. עברו חמש דקות והיא הרימה לי צלצול, כולה לוחשת, מתפחדת שהיא נאנחת. השיחה גלשה מהר מאוד לשיחה אירוטית. היא שרועה במיטה שלה מאוננת לעצמה, דוחפת 2 אצבעות כשאני מדריך אותה מה לעשות ומתאר לה מה הייתי עושה לה, מה הייתי לוחש לה באוזן, איך הייתי מלקק לה את הירכיים הרטובות שלה, מספר לה בלחישה איך הייתי דוחף לה את הזין לפה וחונק אותה עד שהיא הייתה מריירת. המשפט הזה כה הדליק אותה שלא עברו עשר שניות והיא התחילה לגנוח. כאן עצרתי את השיחה ואמרתי לה שאני תיכף חוזר אליה. היא הייתה בהלם. ניתקתי.
עכשיו אני לא כזה רשע מרושע אלא פשוט קצת טיזר, אפילו בטלפון. אבל לא תמיד, רק שהרוח שורה עליי. מכיוון שהייתי כ"כ חם והזין עמד לי כמו בזקפת בוקר עצבנית החלטתי לצלם כמה תמונות בשביל להעלות את הטיזינג שלב אחד קדימה. בתמונה הראשונה רואים אותי בתחתונים כשהזין עומד חזק בפנים. תמונה שניה אני שולף אותו עם היד. תמונה שלישית אני מביא ביד. שלחתי לה את שלושתן אחת אחרי השנייה. היא התקשרה. לא עניתי. שלחתי לה הודעה קולית שתשכב על הגב, תפתח את הרגליים, ותחכה לי. כתבה אוקיי. עכשיו צילמתי וידיאו את עצמי מאונן. אבל לא גומר. שלחתי לה ואחרי חצי דקה התקשרתי. היא אפילו לא אמרה שלום, פשוט גנחה ברמות שהשכנים בטוח שמעו. לשמוע בחורה גומרת זה כ"כ עושה לי את זה שהזין רק רצה להשפריץ כמות אדירה של זרע. אבל התאפקתי. ויצא טוב. שעה אחרי זה דיברנו בטלפון ואם היא תעמוד מאחורי כל הדברים שהבטיחה שאני אוכל לעשות לה כשניפגש השבוע, אז היה שווה להתאפק גם עשר גמירות.

 

 

נכתב על ידי , 8/10/2014 12:22  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ק ג'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ק ג'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)