לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם ג'ולי


חרטוטים.

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 192060888 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

דצמבר בחו"ל


אז ככה ג'ולי בלתה את חד המולד.

בבית הכנסת לא רחוק מכאן, כמה נשים ארגנו ערב אפיית חלות. מכיוון שאמא שלי מכירה את אחת המארגנות וחברה אחרת שלה גם התכוונה ללכת, היא החליטה ללכת וסחבה אותי איתה כי, בשיא הכנות, יש לי חודש חופשה מהאוניברסיטה ואין לי עבודה, וחוץ מזה חצי מהחברים שלי נסעו לכל רחבי היבשת ככה שאני משועממת בשיא.

חוץ מזה, בחג המולד, בעוד שבכל רחבי העיר כל עץ אשוח עטוף בנצנצים ואורות צבעוניים (שאני אישית אוהבת), אנחנו צריכים להראות לעולם שאנחנו יהודים.

בכל מקרה, אמא שלי אמרה שנבוא לשם ב7:30. הנחתי שזאת השעה שבה הכל אמור להתחיל. כמובן שההנחה שלי היתה מבוססת על שנים של הרצאות מההורים שלי על כמה שלאחר זה רע. מסתבר שלאחר זה בסדר אם האירוע "לא מתחיל על אמת" בערך חצי שעה, ובנוסף לכך, אם החברות שלך אמרו מראש שהן מאחרות. אבל אם חשבתם שהאירוע היה אמור להתחיל בשבע, אתם עדיין טועים. יותר כמו שש וחצי. לא יודעת למה היא החליטה לאחר בשעה.

כשהגענו כולן היו עסוקות בלישת בצק, והמארגנות היו בעיצומו של מחסור בקמח, כך שנשארנו בערך חצי שעה לפטפט ואז הלכנו, וכשאני אומרת נשארנו לפטפט אני מתכונת שאמא שלי פטפטה ואני חייכתי כמו ילדה בת שש לכל מי שמבטו פגשתי. נראה שביניהן לא חשוב שאני בת 19 ובאוניברסיטה - כל עוד אני עם אמא שלי מתיחסים אלי כאילו אני בת בערך עשר. זה מן שילוב של התרבות הרוסית במקרה הזה, אגב.

טוב, וואטבר. לפחות היא הבטיחה לי שפעם הבאה נבוא בזמן. אם כי אנחנו לא בדיוק משפחה שהולכת לבית כנסת, אז לא יודעת מתי פעם הבאה תהיה.

באוניברסיטה, הסמסטר הראשון נגמר ב3.12, והשבועות שאחרי היו מוקדשים לבחינות (איך לעזאזל אומרים EXAM בעברית?). היה לי מזל ורק בחינה אחת (בצרפתית), שבשבילה בקושי הייתי צריכה ללמוד. כמו כן היה לי חיבור לעשות לקורס פילוסופיה במקום בחינה, וזה היה לפני יותר משבועיים. חברה אחת שלי נסעה לאימא שלה בקליפורניה. חברה אחרת נסעה הבייתה לארה"ב גם היא. ידיד שלי נסע הבייתה לקצה אחר של קנדה. אני צריכה להתקשר לחברות הנותרות שלי בעיר לפני שהן ישכחו את שמי.

לימודים מתחילים שוב ב3.1, וזה יום חמישי, ואז אין לי לימודים עד יום שני. אני לא היחידה שתקעו לה יום לימודים אחד באמצע השבוע (אין הרבה קורסים בימי שישי ולכן הרבה אנשים שאני מכירה פנויים ביום הזה, וכמו כן יום ראשון הוא יום חופש). אבל אני כל כך. גודדאם. משועממת. שתבוא השנה החדשה כבר. לערב השנה החדשה גם אין לי תוכניות, דרך אגב, אבל לפחות זה עוד סביר להשתנות.
נכתב על ידי , 27/12/2007 04:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Julie~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Julie~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)